Aroma relaxant

A mi m’agraden molt els aromes dels olis essencials, però hi ha que tenir en compte que el mateix oli essencial mou emocions diferents en cada persona.

Personalment, per a tranquil•litzar els nervis i relaxar-me, l’oli essencial de lavanda no me és tan efectiu com el de mandarina verda o el de taronja amarga, és a dir els olis cítrics, que em transporten a un altre mon. Jo penso que si l’oli essencial que olores (si es pot) et transporta a estats de benestar, aquest serà l’oli adequat per a tu.

Sempre porto oli essencial de mandarina verda a sobre i quan necessito relaxar-me me n’aplico una goteta en la zona posterior dels canells, o 2-3 gotes en un mocador per olorar; el simple olor que es desprèn ja em tranquil•litza i em desperta emocions que es relacionen amb el benestar.


Elena Lázaro
recollit a " Remeis Populars" el 2022