Relaxant

Ajuda a relaxar-te després d’un dia intens, propicia el record dels somnis i ajuda a tenir una son més profunda.

Posar dins un potet d’uns 100 cc de vidre àmbar uns cabdells de marihuana seca, cobrir-la amb oli d’oliva de bona qualitat.

Tancar el pot i fer un bany maria durant 10 minuts.

Deixar que es refredi i tot seguit colar l’oli i anar posant-lo dins un dosificador a mida que es faci servir, també àmbar i de vidre.

Pots prendre unes 10 gotes, preferiblement abans d’anar a dormir. Ajusta la dosi al teu gust o tolerància. Jo vaig començar amb 4 gotetes perquè no volia sentir-me "col•locada". Ara després del temps puc prendre bé unes 10 o 12 gotes sense cap efecte.

Dissol possibles tumors cerebrals (jo en vaig tenir i és per això que ho vaig començar a prendre).


Maite Martinez
recollit a " Remeis Populars" el 2022